SELAMAT DATANG KE LAMAN IKRAP. SATU KOMUNITI KECIL TAPI PENUH DENGAN BERITA SEMASA...

Saturday 8 December 2007

Sambutan Rakan-rakan ASTRA Pantai Timur di IPOH


Terimakasih kepada rakan-rakan Pantai Timur kerana sudi menjadikan Ipoh sebagai destinasi pertama anda. Kunjungan anda dan kehadiran anda disini amat dialu-alukan dan semestinya kami di VEE99 sentiasa bersedia menyambut anda dengan seadanya. Maaf juga dipinta sekiranya ada kekurangan dalam masa kunjungan anda disini kerana maklum sajalah Kelab kami baru saja di tubuhkan tidak lama dulu dan dan dirasmikan secara simbolik semasa kehadiran anda disini. Sekalung tahniah juga kepada 9W2WCL dan 9W2DTS kerana bersusah payah mengumpulkan rakan-rakan dari Pantai Timur untuk di eratkan perhubungan dengan kami disini.
Foto-foto kenangan banyak dirakamkan dan sudah pastinya kami akan simpan sebagai satu memori indah dimasa-masa akan datang.


Jangan serik dengan kekurangan, jangan sedih dengan perpisahan kerana itu semua hanya sekadar sementara sahaja. Moga-moga di masa mendatang kita akan bertemu lagi, mengeratkan tali silatulrahim yang telah terjalin erat ini. Terimakasih sekali lagi kepada anda semua.


No comments:

Post a Comment