SELAMAT DATANG KE LAMAN IKRAP. SATU KOMUNITI KECIL TAPI PENUH DENGAN BERITA SEMASA...

Tuesday 4 December 2007

Eyeball Sg Tapah - Satu Sejarah

Satu kenangan manis dilakarkan di S Tapah Manjoi apabila majlis eye ball yang penuh dengan perbualan yang membina serta idea-idea yang bernas di sajikan disitu. Seramai 40 stesen lebih menghadiri majlis ini di medan selera berdekatan.
Kali pertama ia diadakan disitu dan lokasi yang amat mudah serta menarik. Seperti biasa rakan-rakan menjamu tekak serta berbual sambil berseloroh demi menceriakan malam itu.
Satu sejarah juga bagi saya yang sesat buat pertama kalinya di Negeri kelahiran sendiri. Ketawa berderai rakan-rakan yang membantu 'mengeluarkan' saya yang telah sesat larat di sekitan kampung manjoi tersebut. Bukan lah cakap besar kerana saya pernah ke KL juga ke luar negara dan tidak pulak sesat sampai begitu sekali. Mungkin agaknya usia telah meningkat dan kadar memori yang agak berkurang maka terpaksalah beralah dengan bantuan rescue dari rakan-rakan setempat. Tergelak jugak rakan yang memang sudah 'expert' dikawasan itu jugak sesat dalam kegelapan malam tadi.
Walaubagaimanapun satu kenangan manis kerana rakan-rakan dapat memberi kerjasama penuh dalam dalam memberi bantuan demi menyambut rakan-rakan dari Pantai Timur hujung minggu ini. Tahniah rakan-rakan. semoga konvoi ke Melaka nanti melakar satu sejarah dalam dairi aktiviti kita.

9W2HMI

No comments:

Post a Comment