SELAMAT DATANG KE LAMAN IKRAP. SATU KOMUNITI KECIL TAPI PENUH DENGAN BERITA SEMASA...

Sunday 3 May 2009

Pengurusan Baru Laman Blog VEE99

Kepada semua yang sering mengunjung laman ini, mulai 1hb Mei 2009 pengurusan blog (vee99.blogspot.com) akan diserahkan kepada ahli jawatan kuasa yang baru dilantik pada 1hb April yang lepas. Diharap anda memberi sokongan kepada mereka.
Segala apa yang dipaparkan selepas ini adalah menjadi tanggungjawab pengurusan yang baru dan diharap anda tidak menghubungi saya lagi untuk sebarang komen mengenai laman blog ini KECUALI dalam keadaan darurat SAHAJA. Untuk ruangan Forum VEE99, http://vee99.lefora.com/ akses moderator telah diberi kepada YDP yang baru.

Untuk pengetahuan semua, saya hanya akan menguruskan blog saya sendiri (9W2HMI) dan blog-blog dibawah pengurusan saya sahaja. Hubungi saya jika ada antara blog ini masih lagi mengganggu perjalanan blog vee99 yg asal...


Harap maklum. Terima kasih kerana menjadi pengunjung setia blog ini.

No comments:

Post a Comment