SELAMAT DATANG KE LAMAN IKRAP. SATU KOMUNITI KECIL TAPI PENUH DENGAN BERITA SEMASA...

Sunday 24 May 2009

http://vee99.blogspot.com - Isu besar?

Banyak sangat menyangkal dan banyak sangat buat komen. Tapi yang buat komen langsung tidak pernah ikut perkembangan kelab. Yang seronoknya, bukan ahli pun dan dapat cerita dari rakan-rakan yang kebanyakkannya menambah kesedapan cerita dengan menokok tambah dari cerita asal. Eyeball yang dirancang oleh YDP baru pada 26/5/2009 ini mungkin dapat merungkai persoalan ini,
1. Tujuan asal VEE99 amal membenarkan penubuhan VEE99 komersil (VEE sembilan sembilan, 9W2MVA & 9W2DRH)? Walaubagaimanapun saya tetap juga menguruskan VEE99 Amal.

2. Kenapa suara bukan ahli (yg tak bayar yuran tahunan 2009) selalu ditonjolkan sebagai betul? Kalau benar2 sayangkan VEE99, kenapa tidak saja menjadi ahli yang bernaung dibawah vee sembilan sembilan?

3. Blog ini telah diberikan admin access kepada pengurusan baru dan kenapa takut owner mengganggu kerana kalau betul perjalanan dan tujuan asal kelab ini seperti dipersetujui.. owner dengan senang hati tidak akan update apa2 lagi... Saya tidak mahu terjadi kepada satu laman dimana kepercayaan telah diberi kepada seseorang untuk menjalankannya tetapi tiba-tiba didelete tanpa memberitahu kepada empunya laman. Itu satu pengajaran terbaik untuk saya supaya lebih berhati-hati. Bila masa gembira, kita tidak kisah apa pun. Bila sudah rasa tidak puashati, segalanya bertukar rupa.

4. Kenapa orang lain sibuk2 dalam VEE99 ini? Adalah mereka betul2 ikhlas dalam membantu atau saja2 nak biarkan VEE99 ini terus dimaki dan dikecam seperti mana mereka mahukan sejak dulu lagi.

5. Saya berhak untuk menyuarakan pendapat saya kerana saya. 9W2PIZ & 9W2DRH adalah pengguna asal 144.990MHz, dan 9w2AFR memberi nama dari Simplex keluarga Ipoh ke Vee99. Frasa 'Kelab komunikasi Amal VEE99' adalah idea saya dan design logo adalah idea asal 9W2SBD.

No comments:

Post a Comment