SELAMAT DATANG KE LAMAN IKRAP. SATU KOMUNITI KECIL TAPI PENUH DENGAN BERITA SEMASA...

Tuesday 26 May 2009

Bernaung dibawah Persatuan?

Ini pendapat saya;
1. Kenapa perlu bernaung sedangkan kita adalah Persatuan dan Persatuan adalah kita. Kerana rata-rata ahli Persatuan adalah kita juga.
2. Konsep asal penubuhan VEE99 komersil tidak langsung difahami oleh kebanyakan dari mereka. Pada mesyuarat terdahulu, saya sebagai YDP bersetuju untuk membenarkan VEE99 melangkah setapak lagi dengan menubuhkan sayap komersilnya. Tujuannya adalah menjana pendapatan dari brand VEE99 yang telah kita popularkan selama ini. Sekiranya berjalan baik, ahli-ahli VEE99 akan mendapat bahagian masing-masing dari keuntungan yang diperolehi.
3. Kita bukan ketandusan ahli di VEE99, kita bukan mencari ramai ahli, tetapi mencari ahli-ahli yang berkualiti yang sanggup untuk bersusah payah seprtimana mula-mula kita mempertahankan VEE99 ini.
4. VEE99 Amal tetap ada. Tiada pengurusan baru kerana ia diurus oleh ahli-ahli yang setia bersama VEE99 sehingga sekarang. Mereka inilah yang menjadikan VEE99 tetap ujud sehingga sekarang ini dan ahli-ahli sebegi yang kita mahu untuk berada dalam VEE99 ini.
5. Jika VEE99 Komersil menjadi satu masalah besar dalam kemelut ini, saya akan mengarahkan ia dibubarkan serta merta kerana VEE Sembilan Sembilan Communication and Sports adalah milik VEE99 amal sendiri.

Kita di VEE99 tidak langsung menghalang ahli-ahlinya untuk masuk ke Persatuan mana-mana pun malah menggalakkan mereka yang berlesen supaya terbang jauh dan membantu mereka yang lain sebagaimana kami buat kepada mereka.

Harap penjelasan ini dapat menjernihkan keadaan sekarang.

No comments:

Post a Comment