SELAMAT DATANG KE LAMAN IKRAP. SATU KOMUNITI KECIL TAPI PENUH DENGAN BERITA SEMASA...

Monday 10 November 2008

SWAL - Maafkan kami

Harap maaf jikaQSO ada tidak akan dilayan di VEE99 selepas ini. Harap anda memahami masalah kami dan jangan kecil hati jika di suruh berhenti untuk memancar.
Meskipun anda mungkin mengatakan kami sombong walaupun kami bertahun-tahun membantu SWAL belajar ber QSO cara yang betul juga menunjukkan cara untuk menggunkan radio dengan betul, kami tidak kisah. Undang-undang, tetap undang-undang.
Memang sedih meninggalkan anda terkontang kanting. Kita tidak akan lagi memantau anda, menjaga anda, menasihati anda. Buatlah apa anda suka, dan jika ada komplen tentang anda, pihak VEE99 tidak akan bertanggungjawab lagi.. tidak akan mem'backup' anda lagi. Kami berharap anda berusaha cara mana pun untuk memiliki AA dan akan mengikuti lunas undang-undang kerajaan selepas ini.
Perbincangan malam tadi banyak memberikan pandangan dan pendapat... jadi selepas ini, pihak VEE99 tidak akan bertanggung jawab kepada sesiapa atau SWAL yang menyalahi kod etika yg di ketengahkan oleh MCMC tempohari. ANda nak main tekan2 PTT terpulanglah kepada anda. Nak mencarut ke, maki hamun ke...ikut lah. Sebab kita ada "RAKAN' yang akan melaporkan apa juga pergerakan kita, kerana tugas itu sudah sinonim dgn suku sakat bangsa dia sejak azali.

MAAF KAN KAMI

9W2HMI (0195958844)

No comments:

Post a Comment