SELAMAT DATANG KE LAMAN IKRAP. SATU KOMUNITI KECIL TAPI PENUH DENGAN BERITA SEMASA...

Sunday 16 November 2008

Apa lagi ni?

Sok sek sok sek... desas desus kedengaran bahawa adalah beberapa insan yang tidak diketahui dari mana menghantar SMS jugak email kepada pihak tertentu dengan menuduh dan menyatakan rasa tidak puas hatinya terhadap apa yang berlaku sejak kebelakangan ini.
Saya sebagai salah seorang dari pelopor kelab ini ingin menasihatkan insan tersebut agar menghentikan apa-apa juga tindakan bodoh itu dan jika anda rasa tidak berpuas hati, anda dinasihatkan berjumpa dengan saya untuk mendapatkan penjelasan lebih lanjut.

Jangan kita buat tindakan melulu dan akibatnya reputasi kelab kita ini akan tercalar kerana ada yang diluar sana mahu kita jatuh dan tidak akan bangun-bangun lagi. Biarlah mereka yang suka kita begitu ketawa sekarang, tapi kita tetap juga penuhi lokalan kita dengan aktiviti-aktiviti biasa. Anda mungkin sudah kurang mendengar rakan berbual difrekuensi tetapi saya pasti, mereka yang telah biasa dengan kita masih lagi menanti masa untuk memancar.

Kita patutnya bangga kerana lebih dari 90% rakan Ipoh ini yang bercallsign pernah berbual di frekuensi VEE99. Tidak untuk mendabik dada... tapi tepuk dada tanya selera. Seburuk-buruk pun VEE99 ini... anda dilahirkan dari sana juga. Fikirlah sendiri. Jika anda sendiri memburukkan tempat kelahiran anda... jenis apa kah anda itu..??

Hazli Md Isa (9W2HMI) 019-5958844

p/s.. maaf jika terkasar bicara..

No comments:

Post a Comment