SELAMAT DATANG KE LAMAN IKRAP. SATU KOMUNITI KECIL TAPI PENUH DENGAN BERITA SEMASA...

Sunday 5 July 2009

Durian oh Durian !


Selesai sudah satu program yang agak 'panas' kerana banyak durian telah dimakan meyebabkan badan jadi panas. Durian, bukan sahaja boleh dimakan begitu sahaja, atau dengan pulut yang di'arun' dengan santan tapi boleh dicampur dengan air kopi pahit yang mana hasilnya adalah sama taraf dengan cappucino yang dijual di kiosk coffee bean. Abg derih IPT yg mengajor aku tu..
Pagi tadi aku tunggu-tunggu jugak rakan2 di frekuensi untuk bersama-sama bergerak ke lokasi, tapi apakan daya, masing-masing mungkin ada agenda tersendiri untuk tidak bersama ke kenduri durian tersebut.
Sesampainya aku disana disambut oleh 9W2ZAE, IPT, DUA dan adik beradik MBP yang telah berada disana awal2 lagi.. Tak tunggu dah rombongan basikal sampai, terus jer belasah durian yang ada depan mata tu.... ingatkan tak cukup, aku kira baru 5 bijik dihidangkan sudah nak mengalah semuanya...


p/s gambor cilok dari 9W2IPT ...aku tak bawak kamera...lain jelopy bawak hari ni...

No comments:

Post a Comment