SELAMAT DATANG KE LAMAN IKRAP. SATU KOMUNITI KECIL TAPI PENUH DENGAN BERITA SEMASA...

Sunday 8 February 2009

Program Kayuhan Berbasikal Shah Alam -Ipoh

Tamat sudah program tersebut dan gabungan rakan-rakan radio Ipoh, PARTS/VEE99 membantu dalam menjayakan program tersebut saya anggap satu kejayaan besar untuk permulaan tahun 2009 ini disamping program konvoi ke Kelantan yang lepas.
Meski pun tidak diberi kepercayaan penuh dalam melaksanakan aktiviti ini namun dengan sifat semulajadi semangat pencinta radio ini beberapa usaha dan perjumpaan antara rakan-rakan dilakukan sebelum program ini dilangsungkan.
Amat memilukan bahawa beberapa insiden dan kejadian yang menyakitkan hati terjadi pada malam tersebut yang tidak dapat saya terima dengan sepenuhnya. Sudahlah tidak langsung di nyatakan dalam mana-mana ucapan di rostrum untuk berterimakasih kepada rakan-rakan Ipoh atas bantuan yang 'kecil' tersebut, ada juga komen dari pihak tertentu yang menyatakan kekurangan itu dan ini adalah kegagalan dari pengurusan kami.
Jadi, cadangan untuk mengadakan mega eyeball dengan rakan-rakan yang turun dari KL pada malam itu terpaksa dibatalkan dan segala makanan dan minuman yang disediakan selepas itu dijamu pada petugas-petugas yang membazirkan masa sepanjang hari menanti utnuk menyambut kedatangan rombongan . (Lebih baik rasanya berbuat demikian...senang hati..)
Penyudahannya rombongan dilepaskaan sendirian untuk keasrama masing-masing kerana 'marshall' rombongan lebih arif tentang jalan Ipoh dari rakan2 Ipoh sendiri. Akhirnya..ada yang tersangkut di dalam aktiviti Thaipusam Taman DR.
Makan pagi yang sepatutnya disediakan pagi itu memang telah di rancang dan terpaksa dibatalkan atas sebab sebab yang diatas itu.
Akhir sekali, saya merasakan adalah satu pembaziran untuk menyambut mereka yang GAH dengan ahli-ahlinya yang ramai dan kemungkinan saya tidak akan join lagi untuk menyelaraskan aktiviti-aktiviti sebegini. Rasanya lebih baik membuat aktiviti kumpulan sendiri walaupun mengambil masa saya yang berharga ini.

Dikesempatan ini saya mengucapkan syabas kepada rakan-rakan yang datang ke Ipoh. Semoga tidak serik dengan kekurangan yang anda hadapi semasa anda menuju kesini.

Catatan ini adalah catatan peribadi yang tidak menyangkut kepada VEE99 langsung.
Maaf jika terkasar bicara.

9W2HMI- YDP Vee99 Ipoh

No comments:

Post a Comment