SELAMAT DATANG KE LAMAN IKRAP. SATU KOMUNITI KECIL TAPI PENUH DENGAN BERITA SEMASA...

Thursday 27 December 2007

Misi bantuan Kemanusiaan Mangsa Banjir di Pahang


Kita mungkin beruntung disini dimana kehidupan yang selesa kita perolehi, kemana saja boleh bergerak dengan lancar. Cuba anda bayangkan jika anda berada ditempat rakan-rakan yang terlibat dalam banjir besar baru-baru ini. Mungkin anda tidak mengharap simpati, tetapi tulang dua kerat untuk membantu mereka meringankan beban mebersih tempat kediaman atau mencari benda-benda penting yang hilang.
Oleh itu misi kali ini adalah membantu mereka yang memerlukan dari segi kebersihan kawasan, tempat tinggal, tempat ibadah mungkin sekolah-sekolah. Jadi dengan itu diharap rakan-rakan dapat mengikut konvoi ini dengan biaya sendiri kesana nanti. Urusan lokasi dan lain-lain boleh dibincangkan kelak. Walaupun kumpulan kita agak kecil, capaian kita adalah setarap dengan kumpulan-kumpulan yang besar di rantau ini. Tentatif tarikh adalah pada 6&7 Januari 2008 (Sabtu&Ahad). Kita akan menghubungi pihak media untuk liputan aktiviti .. (apa macam?)
Daripada kita sakit kepala memikirkan benda yang remeh temeh, lebih baik kita sumbangkan tenaga kita membantu apa yang termampu. Sila berikan nama anda kepada saya, 9W2HMI jika anda berminat untuk meyertai program ini.
1. 9W2HMI - 2D/2K
2
3
4
5 DIBATALKAN OLEH SEBAB2 TERTENTU
6
7
8
9
10
...

No comments:

Post a Comment