SELAMAT DATANG KE LAMAN IKRAP. SATU KOMUNITI KECIL TAPI PENUH DENGAN BERITA SEMASA...

Monday 1 November 2010

Program lawatan rakan Kelantan 3-5hb November oleh PARTS

Dimaklumkan bahawa kami di VEE99 TIDAK ada kaitan dengan program ini KECUALI pemerhati sahaja. Kepada sesiapa yang menggunakan nama VEE99 atau nama saya dengan tujuan yang tidak baik diharap berhenti melakukan perkara sedemikian dengan serta merta.
Selamat datang kepada rakan Kelantan walaupun saya tidak tahu siapa yang hadir dan semoga anda bergembira bersama rakan2 di Perak nanti.
sekian. dimaklumkan.

----------
Maklumat terbaru: 2.15pm
Saya telah menelefon En Musa dari Asrama Darussalam (rasanya inilah tempat program tersebut) dan mendapatkan penjelasan dari pihak beliau. Mengikutnya beberapa rakan dari Kelantan sendiri telah menelefon beliau untuk program ini. Saya juga hairan kerana bukankan pihak Perak telah mengaturkan segalanya dan kenapa perlu mereka memastikan program ini sekali lagi. En Musa pasti yang menelefon beliau adalah En Azri dari Rantau Panjang kerana no telefon nya bermula 09 dan dielek kelantannya amat ketara.
Saya berharap kepada rakan yang ingin menyebut nama sesiapa di Pengulang harus mendapat kepastian dahulu kerana ia boleh jadi silap faham dan merosakkan imej orang lain. Tidak semestinya sesorang itu tidak aktif lagi dalam bidang tersebut maka terputus terus hubungannya dengan rakan-rakan lain kerana beberapa panggilan telah saya dapat untuk menyuruh saya mematau pemancar tersebut dan kebetulan saya belum lagi memadam frekensi tersebut di handy saya itu.
Kepada anda yang membincangkan pekara itu difrekuensi anda harus memohon maaf dan clearify perkara ini dengan segera kerana saya tidak mahu lagi menjawab telefon menerangkan pekara sebenar kepada rakan2 lain...
Sekian.

*Bahasa anda melambangkan siapa diri anda*

5 comments:

  1. baru hari ini baca komen di blog ini.. saya 9w2nim tidak kata org itu 9w2hmi dalam jalur. saya kata azli atau azri, jadi nya azli bukan semestinya HMI. kebetulan nama sama.. ngak girau kalo ngak makam cabainya bah...

    ReplyDelete
  2. Anda dan 2 rakan anda tahu apa dibincang pada masa itu.
    Gunakan kecerdikan pabila berbicara diudara.
    Jangan ingat tiada yg mendengar. Dan jangan sampai tempat kita berbicara menjadi milik peribadi selepas ini.
    Fikir sendiri. Anda bukan tidak bijak untuk menilai..
    Terima kasih..

    ReplyDelete
  3. haha.. terima kasih kerana "monitor" dan teruskan 'monitor'.....

    ReplyDelete
  4. tak apa lah..kalau monitor tak buruk sangka dgn orang...

    ReplyDelete
  5. sama seperti anda menjeguk blog ini....hehehe

    ReplyDelete