SELAMAT DATANG KE LAMAN IKRAP. SATU KOMUNITI KECIL TAPI PENUH DENGAN BERITA SEMASA...

Saturday 6 June 2009

Serampang dua mata - KKM

Lama jugak aku tak memberi penerangan mengenai radio amatur ini kepada sesiapa pun kerana aku rasa dah sampai tahap maksima kebosanannya kerana selalu mengulang-ngulang benda yang sama. Tapi kali ini aku ingin mempromosikan rakan-rakan kelab kembara ini untuk mencuba radio amatur ini.
Ahad 7/6/09 ini kebetulan ada kenduri di rumah YDP kelab di Kunchi Air, sebagai ahli aku dijemput untuk menghadiri kenduri tersebut. Pertandingan paintball juga telah dirancang awal untuk anggota kelab dan rasanya dimasa ini aku bercadang untuk menerangkan dengan terperinchi radio amatur ini.
Diharap ini boleh memperluaskan lagi penggunaan radio amatur di kalangan kelab sebegini..

No comments:

Post a Comment